Przedsiębiorcy chcący zwiększyć popularność swojej firmy, a tym samym pozyskać jak największą liczbę potencjalnych klientów i wyprzedzić w tym zakresie konkurencję, stosują szereg projektów marketingowych. Wśród nich bardzo popularne są nie tylko telewizyjne reklamy o szerokim zasięgu działania, ale również przedsięwzięcia realizowane na lokalnym terenie. Jedno z czołowych miejsc w rankingu najskuteczniejszych metod i narzędzi marketingowych zajmują wyjątkowo cenione przez klientów gadżety reklamowe.
Jak dotrzeć do klientów?
Popularne powiedzenie „klient nasz pan” sprawdza się w szczególności w dobie wszechobecnej konkurencji. Klienci mają do wyboru produkty i usługi różnych firm, więc wybierają te, które najbardziej spełniają ich oczekiwania względem różnorodnych kryteriów. Czasem większe znacznie ma wysoka jakość produktu, a czasem sympatia do określonej marki (firmy). To właśnie ten ostatni czynnik mający wpływ na wielkość sprzedaży jest szczególnie analizowany przez ekspertów z branży marketingu. Jednym ze skuteczniejszych sposobów na pozyskanie wspomnianej sympatii potencjalnych klientów, jest obdarowywanie ich różnorodnymi gadżetami. Mogą one być rozdawane podczas targów handlowych, plenerowych akcji marketingowych, a także w formie gratisów dołączanych do sprzedawanych produktów. W ostatnim przypadku sprawdza się idealnie ceramika reklamowa dołączana do opakowań kawy lub paczek z ekspresowymi zupkami.
Wybór odpowiednich gadżetów
Wśród ogromnego wyboru gadżetów reklamowych, każdy przedsiębiorca znajdzie na pewno idealne produkty idealnie dopasowane do jego branży. Producent części samochodowych może wyemitować breloczki reklamowe w kształcie samochodowej opony, zaś producent oświetlenia, powinien zamówić również breloczki, lecz będące jednocześnie latarką. Oprócz takich konkretnych gadżetów powiązanych tematycznie z dana branżą, można wybrać również gadżety uniwersalne, np. wspomniana wyżej ceramika reklamowa.
Kubki porcelanowe z firmowym logo
Aby prezenty reklamowe spełniały swoją funkcję, ważne by było odpowiednio spersonalizowane, czyli zawierać nadruk znaku firmowego i nazwy przedsiębiorcy. Różnicowanie powinno nastąpić tylko względem konkretnego adresata gadżetów. W przypadku indywidualnych klientów, najlepiej sprawdzą się tradycyjne porcelanowe kubki z logo, zaś w przypadku klientów biznesowych, bardziej odpowiednia będzie ekskluzywna ceramika reklamowa. Eleganckie serwisy do kawy z bardzo subtelnym nadrukiem reklamowym stanowią idealne prezenty wręczane sobie wzajemnie przez biznesmenów.